Αναζήτηση
Εργαλείο εύρεσης ελαστικού Dealer Finder

Νέα

Vehicle on Toyo Tires wins class at Dakar Rally 2023

16 Ιανουαρίου 2023

Toyo Tire Co., Ltd. (Έδρα: Itami City, Νομός Hyogo, Πρόεδρος: Takashi Shimizu) Η Toyo Tires είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το Toyota Land Cruiser εξοπλισμένο με ελαστικά Open Country MT/R κέρδισε την κατηγορία αυτοκινήτων T2, παραγωγής στην Ράλι Ντακάρ 2023.

Η Toyo Tires συμμετείχε στο Ράλι Ντακάρ 2023 στη Σαουδική Αραβία από τις 31 Δεκεμβρίου 2022 έως τις 15 Ιανουαρίου 2023 με την Team Land Cruiser Toyota Auto Body. (Τοποθεσία: Kariya City, Aichi Prefecture, Πρόεδρος: Keiji Masui). Τα ελαστικά Toyo παρείχαν ελαστικά εκτός δρόμου LT285/70R17 Open Country MT/R και για τα δύο αυτοκίνητα Toyota Land Cruiser.

left: Vehicle equipped with Open Country M/TR  I   right: Team Land Cruiser Toyota Auto Body achieves 10 consecutive wins

Εικόνα αριστερή πλευρά: Όχημα εξοπλισμένο με Open Country M/TR / δεξιά πλευρά: Το Team Land Cruiser Toyota Auto Body επιτυγχάνει 10 συνεχόμενες νίκες

Η Toyo Tires υποστηρίζει την Team Toyota Land Cruiser (TLC) στο Ράλι Ντακάρ από το 2021 και ανακοίνωσε πέρυσι ότι θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τη συμμετοχή τους σε αυτό το ράλι * 1 . Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και την εμπειρία σε αγώνες εκτός δρόμου της TLC, τα δύο Land Cruiser LC300 (προδιαγραφές Dakar Rally 2023) έχουν βελτιωμένη απόδοση σε ανώμαλους δρόμους όπως βραχώδεις περιοχές και ερήμους και είναι φιλικά προς το περιβάλλον, αναμειγνύοντας βιώσιμα υλικά. Έχουμε αναπτύξει και προμηθεύσει το Open Country M//R (προδιαγραφή για το Ράλι Dakar 2023), το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Παρά τις ζημιές και τα τεχνικά προβλήματα, και τα δύο αυτοκίνητα TLC τερμάτισαν τον αγώνα 8.500 χλμ. Στην κατηγορία αυτοκινήτων παραγωγής, το αυτοκίνητο των Ronald Basso/Jean Michel Polato κατέλαβε την 1η θέση και το αυτοκίνητο των Takashi Miura/Laurent Lichtleuchter κατέλαβε τη 2η θέση. Ως αποτέλεσμα του τερματισμού ένα-δύο, η TLC πανηγύρισε επίσης 10 συνεχόμενες νίκες σε αυτό το τμήμα.

Ο διευθυντής της TLC Yuji Kadoya σχολίασε: «Αυτή τη φορά, παλέψαμε με το Open Country MT/R, το οποίο έχει βελτιωθεί για να μεγιστοποιήσει την απόδοση του Land Cruiser 300, και μπορέσαμε να πετύχουμε τη 10η συνεχόμενη νίκη μας στην κατηγορία οχημάτων παραγωγής στο το Ράλι Dakar 2023. Οι αμμόλοφοι του φετινού αγώνα ήταν δύσκολοι, καθώς υπήρχαν πολλά δύσκολα σημεία που θα μπορούσαν να είχαν καθαριστεί μόνο με τον συνδυασμό Land Cruiser 300 και Open Country MT/R, αλλά χαίρομαι που καταφέραμε να εκμεταλλευτούμαι τα δυνατά σημεία της κοινής ανάπτυξης.» σχολίασε. Ο Takashi Miura, ο οδηγός της ομάδας, σχολίασε: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας με πιο σκληρή διαδρομή από ό,τι περιμέναμε. Ωστόσο, το Open Country MT/R και το Land Cruiser 300 συνδυάστηκαν καλά για το πιο δύσκολο στάδιο αμμόλοφων που έγινε ποτέ. Μπόρεσα να προχωρήσω και συνειδητοποίησα ότι μπορώ να αγωνιστώ στο ολοένα και πιο δύσκολο Ράλι Ντακάρ. Σας ευχαριστώ για όλη την υποστήριξή σας».

Στο μεσοπρόθεσμο σχέδιο διαχείρισης «Μεσοπρόθεσμο Σχέδιο '21», ανακοινώσαμε ότι θα εργαστούμε για την ενίσχυση της ανάπτυξης προϊόντων με μοναδικό σχεδιασμό και λειτουργικότητα, όπως η σειρά Open Country. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη γνώση που έχουμε αποκτήσει μέσω των αγώνων στην ανάπτυξη προϊόντων για να προσφέρουμε ελκυστικά προϊόντα με υψηλότερη απόδοση και υψηλότερη ποιότητα.


OPEN COUNTRY M/TR (Specs for Dakar Rally 2023)

pic

Αυτό το προϊόν είναι ένα Open Country MT/R (LT285/70R17 116/113P) που αναπτύχθηκε από την Toyo Tires για χρήση στο Ράλι Dakar 2021. Η σύνθεση του καουτσούκ και η δομή του ελαστικού έχουν ρυθμιστεί για να βελτιώνουν την ανθεκτικότητα, σύμφωνα με το LC300 (προδιαγραφή Ράλι Dakar 2023), το όχημα που θα συμμετάσχει στο Ράλι 2023. Εκτός από την επιδίωξη επιδόσεων σε ανώμαλες επιφάνειες δρόμων, όπως βραχώδεις περιοχές και ερήμους , έχουμε υιοθετήσει μια δομή σχεδίασης, σύνθεσης και υψηλής ακαμψίας που ελαχιστοποιεί τη ζημιά των ελαστικών λόγω κρούσεων κατά την οδήγηση με υψηλή ταχύτητα.

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε αειφόρα υλικά σύμφωνα με την πολιτική μας για «πραγματοποίηση βιώσιμης ζωής κινητικότητας». Από τα εξαρτήματα του ελαστικού, το πέλμα, το φύλλο σκελετού και το πλευρικό τοίχωμα κατασκευάζονται κυρίως από καουτσούκ βουταδιενίου και καουτσούκ στυρενίου-βουταδιενίου που προέρχονται από βιομάζα και το ανακυκλωμένο σύρμα σφαιριδίων χρησιμοποιείται ως ανακυκλωμένο υλικό.

Τελευταία Νέα