Νέα
Ελαστικά Proxes στη σειρά του 24ωρου αγώνα Nürburgring 2025
17 Μαρτίου 2025
Η Toyo Tire θα συμμετάσχει στη σειρά αγώνων αντοχής Nürburgring Langstrecken-Serie (NLS) για το 2025, με εξειδικευμένα αγωνιστικά ελαστικά από τη ναυαρχίδα της, τη σειρά Proxes. Η σειρά ξεκινά στις 22 Μαρτίου και περιλαμβάνει τον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Nürburgring τον Ιούνιο. Η συμμετοχή «Ring Racing με την Toyo Tire 2025» περιλαμβάνει αυτοκίνητα σε τρεις κατηγορίες: την SP8T (για οχήματα κοντά στην παραγωγή), την SP10 (για οχήματα προδιαγραφών GT4) και την SP-PRO (για ταχύτατα οχήματα προδιαγραφών GT3). Η ομάδα στοχεύει να υπερασπιστεί τον τίτλο της στην κατηγορία SP10, τον οποίο κατέκτησε το 2024 με την Toyota GR Supra GT4 EVO.
(Αριστερά: Όχημα που θα συμμετάσχει στις κατηγορίες SP8T και SP10. Δεξιά: Όχημα της κατηγορίας SP-PRO).
Μετά την περσινή επιτυχία, η κατηγορία SP10 θα εκπροσωπηθεί ξανά από την Toyota GR Supra GT4 EVO, που χάρισε τη νίκη στην ομάδα το 2024. Το ίδιο μοντέλο, με μικρότερες τροποποιήσεις, θα χρησιμοποιηθεί και στην κατηγορία SP8T, όπου τα αυτοκίνητα παραμένουν κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές. Στην κατηγορία SP-PRO, η ομάδα θα αγωνιστεί με μία Porsche 911 GT3 Cup. Όλα τα οχήματα θα εξοπλιστούν με slick αγωνιστικά ελαστικά Proxes, κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά. Στην κατηγορία SP-PRO, το 33% του βάρους κάθε ελαστικού αποτελείται από βιώσιμα υλικά, όπως καουτσούκ από βιομάζα, βουταδιένιο, φυτικά έλαια, διοξείδιο του πυριτίου από φλοιό ρυζιού και ανακυκλωμένο χαλύβδινο σύρμα.
Από φέτος, η ομάδα θα ενσωματώσει νέους οδηγούς από την Toyota Gazoo Racing (TGR), δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην ανάπτυξη προϊόντων, αλλά και ανθρώπων μέσα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τέσσερις οδηγοί της TGR θα αγωνιστούν στην κατηγορία SP8T. Παράλληλα με την υποστήριξη της εξέλιξης των νεαρών οδηγών, η Toyo Tire θα αξιοποιήσει την εμπειρία των αγώνων για τη μελλοντική εξέλιξη των ελαστικών της.
Οι Andreas Gülden, Tim Sandtler και Marc Hennerici, οι οποίοι κατέκτησαν το πρωτάθλημα SP10 το 2024, θα συμμετάσχουν φέτος στην κορυφαία κατηγορία SP-PRO, με στόχο τη διάκριση στο υψηλότερο επίπεδο. Ο πρεσβευτής της σειράς Proxes, Takayuki Kinoshita, θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην κατηγορία SP10, επιδιώκοντας νίκες τόσο στη σειρά NLS όσο και στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring.
Οι αγώνες NLS και Nürburgring 24 Ωρών θεωρούνται από τους πιο απαιτητικούς αγώνες αντοχής παγκοσμίως. Η πίστα Nürburgring έχει συνολικό μήκος περίπου 25 χλμ., συνδυάζοντας την πίστα GP των 5 χλμ. με τη Nordschleife των 20 χλμ. Η Nordschleife δοκιμάζει τις αντοχές των οδηγών με υψομετρικές διαφορές έως και 300 μέτρων και πάνω από 170 στροφές. Οι χρόνοι γύρου αποτελούν βασικό δείκτη απόδοσης του οχήματος, γι’ αυτό και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες ελαστικών τη χρησιμοποιούν για να δοκιμάσουν την τεχνολογία τους.
Η Toyo Tire συμμετέχει συνεχώς στους αγώνες NLS και Nürburgring 24 Ωρών από το 2020. Φέτος, η ομάδα θα εξοπλιστεί με τα ειδικά εξελιγμένα «Proxes Slicks (Nürburgring spec)», που έχουν αναβαθμιστεί βάσει δεδομένων της περσινής συμμετοχής.
Η Toyo Tire χρησιμοποιεί τα δεδομένα και την εμπειρία αυτών των εξαιρετικά απαιτητικών αγώνων για την εξέλιξη ποιοτικών, υψηλών επιδόσεων προϊόντων, συμβάλλοντας παράλληλα στον στόχο της για «πραγματοποίηση μιας βιώσιμης κινητικότητας».
[Οδηγοί TGR που θα αγωνιστούν στην κατηγορία SP8T]
■Yuichi Nakayama Γεννημένος στο Τόκιο. Ξεκίνησε την καριέρα του με παιδικά καρτ στα 5 του χρόνια και είναι ενεργός στον χώρο των αγώνων καρτ έκτοτε. Το 2013 κατέκτησε την κατηγορία C στο All Japan F3. Συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Nürburgring το 2018 και το 2019, κατακτώντας την κατηγορία SP-PRO το 2018. Στο SUPER GT, σημείωσε επτά νίκες στην κατηγορία GT300 (2015–2018) και από το 2019 συμμετέχει στην κατηγορία GT500, μετρώντας συνολικά τρεις νίκες έως το 2024 ως βασικός οδηγός των LEXUS TEAM SARD και TGR TEAM SARD. |
![]() |
■ Giuliano Alesi Γεννημένος στη Γαλλία. Γιος του πρώην οδηγού της F1, Jean Alesi. Ξεκίνησε το καρτ το 2013 και αγωνίστηκε στο γαλλικό πρωτάθλημα F4 το 2015. Από το 2021 μετακόμισε στην Ιαπωνία, καταγράφοντας τέσσερις νίκες στο All Japan Super Formula Lights. Έχει συμμετάσχει και στη Super Formula με την TEAM TOM'S, σημειώνοντας νίκη. Το 2022 αγωνίστηκε στο SUPER GT (GT500) με την TGR TEAM au TOM'S (αρ. 36) και το 2023 μεταφέρθηκε στην TGR TEAM Deloitte TOM'S (αρ. 37), κερδίζοντας τον 3ο και 6ο γύρο του 2024. |
![]() |
■ Kazuto Kodaka Γεννημένος στην Περιφέρεια Καναγκάουα. Ξεκίνησε το καρτ στα 3 του και έχει κατακτήσει τίτλους στο All Japan Junior Kart και σε τοπικές σειρές. Το 2020 έκανε την πρώτη του πλήρη εμφάνιση στο SUPER GT με την ομάδα muta Racing INGING (GT300), σημειώνοντας δύο pole positions και δύο βάθρα. Το 2023, ως οδηγός TGR-DC, συμμετείχε στο GT300 με LEXUS LC500h και την ομάδα KONDO RACING, κατακτώντας την 3η θέση στον τελικό του 7ου γύρου και πάλι την 3η στον 5ο γύρο του 2024. |
![]() |
■ Miki Koyama Γεννημένη στην Περιφέρεια Καναγκάουα. Ξεκίνησε το καρτ στα 5 και στα 13 της συμμετείχε σε διεθνείς αγώνες. Το 2019 έγινε τακτική συμμετέχουσα στη διεθνή σειρά για γυναίκες οδηγούς "W Series". Το 2022, συμμετείχε στο Formula Regional Japanese Championship μέσω του προγράμματος TGR Driver Challenge, κατακτώντας τον τίτλο οδηγών – πρώτη γυναίκα που το πετυχαίνει σε μικτής συμμετοχής FIA σειρά. Το 2025 αναμένεται να αγωνιστεί τακτικά στο GT300 APR. |
|
[Συμμετέχων κατηγορίας SP10] |
![]() |
Ελαστικά Proxes στη σειρά του 24ωρου αγώνα Nürburgring 2025
Διεύρυνση συμμετοχής και ένταξη οδηγών της Toyota
Ημέρα Συνεργατών με την Gamba Osaka
Η εκδήλωση "Ichi-gan" πραγματοποιείται από το 2022
Toyo Tire: «Εταιρεία Υγείας και Διαχείρισης Παραγωγικότητας»
Αναγνωρισμένη ως εταιρεία "White 500"
Proxes Comfort: «Καλό» στη δοκιμή Auto Bild
4η συνεχόμενη χρονιά με σύσταση για το ελαστικό
Proxes Sport 2: Ιδιαίτερα Συνιστώμενο
Ελαστικό με βαθμολογία «Καλό» στη δοκιμή του ADAC
Proxes Sport 2: Σύσταση από TCS & ÖAMTC
Κορυφαίο σπορ ελαστικό με υψηλές διακρίσεις
Μετοχή δείκτη ESG FTSE4Good Index Series
Η εταιρεία επιλέχθηκε για έκτη συνεχή χρονιά
Νίκη στην Κατηγορία Παραγωγής στο Ράλι Ντακάρ 2025
Miura – 1η θέση, Ράλι Ντακάρ 2025
«Βιώσιμα» ελαστικά Open Country για το Ντακάρ
60% βιώσιμα υλικά