Νέα
Η Toyo Tire δημιουργεί το ελαστικό “Noair”
18 Σεπτεμβρίου 2017
Χιόγκο, Ιαπωνίας – 11 Σεπτεμβρίου, 2017 - Η TOYO TIRE & RUBBER CO., LTD. (με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον κο Takashi Shimizu) διεξάγει έρευνα με σκοπό την υλοποίηση σχεδιασμού ελαστικών που ανταποκρίνονται στις μελλοντικές αλλαγές που επέρχονται στον χώρο των αυτοκινήτων. Η Toyo Tires ανακοινώνει την δημιουργία του ελαστικού "Noair", ενός νέου φουτουριστικού ελαστικού χωρίς αέρα που δεν απαιτεί πλήρωση.
Η Toyo Tires προχώρησε σε μια θεμελιώδη αναθεώρηση της "βασικής δομής των ελαστικών πεπιεσμένου αέρα" που, με την πλήρωση του ελαστικού με αέρα, στηρίζει το βάρος του οχήματος με αποτέλεσμα να αμβλύνεται η πρόσκρουση στην επιφάνεια του οδοστρώματος. Η Toyo Tires ερευνά την πιθανότητα ελαστικών χωρίς αέρα από το 2006 αποβλέποντας στο να διασφαλίσει τις ουσιαστικές επιδόσεις ενός ελαστικού που δεν απαιτεί πλήρωση με αέρα. Τον Μάιο του 2012, η Toyo Tires παρουσίασε ένα πρωτότυπο ως σημείο αναφοράς σε μια έκθεση εξειδικευμένης τεχνολογίας αυτοκινήτων με σκοπό να επιδείξει μερικές από τις τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν ήδη επιτευχθεί. Οι ουσιαστικές αλλαγές στην δομή του ελαστικού από προηγούμενα πρωτότυπα, τα οποία παρουσιάστηκαν στην *Έκθεση Μηχανολογίας Αυτοκινήτων του 2012, και η πρόοδος στην επίλυση ορισμένων ζητημάτων, έχει οδηγήσει σε ουσιαστική βελτίωση πολλαπλών δεικτών απόδοσης, καθώς και στο να καταστεί δυνατή η οδήγηση με αυτά τα ελαστικά. Βαπτίζοντας το ελαστικό με την ονομασία "Noair", η Toyo Tires συνεχίζει να διεξάγει έρευνες με σκοπό την πρακτική εφαρμογή, καθώς και την εξέλιξη τεχνολογικής ανάπτυξης.
■ Τα Χαρακτηριστικά του Ελαστικού Noair
Τα προηγούμενα πρωτότυπα στήριζαν το φορτίο με μια "ελλεπτική διάταξη των ακτινών", αλλά η τελευταία έκδοση έχει εξελιχθεί σε μια "διάταξη ακτινών σε σχήμα Χ" που διασχίζει εναλλακτικά το πλάτος του ελαστικού Noair από έξω προς τα μέσα και αντίστροφα. Η δε ανθεκτικότητα βελτιώθηκε με την επίτευξη μιας μοναδικής διάταξης πλήρους στήριξης.
■Αξιολόγιση Χαρακτηριστικών Τιμών
Η ανθεκτικότητα υπερβαίνει κατά πολύ τις προδιαγραφές που απαιτούνται από τον νόμο και τους κανονισμούς για τα συμβατικά προϊόντα* (ελαστικά πεπιεσμένου αέρα) της Toyo Tires και είναι τουλάχιστον οκτώ φορές καλύτερη από αυτήν των προηγούμενων πρωτότυπων. Η "αντίσταση κύλισης" - που εκφράζει το μέτρο της δύναμης που είναι αντίθετη της περιστροφής του ελαστικού - έχει μειωθεί τουλάχιστον κατά το ήμισυ σε σύγκριση με τα προηγούμενα πρωτότυπα και είναι 25% καλύτερη σε σύγκριση με τα συμβατικά προϊόντα της Toyo Tires. Από την άλλη, επιτεύχθηκαν υψηλά επίπεδα επιδόσεων ασφάλειας και περιβάλλοντος, όπως μείωση της "απόστασης φρεναρίσματος σε βρεγμένα οδοστρώματα" - που μετρά την επίδοση φρεναρίσματος σε βρεγμένους δρόμους - κατά 4%. Ένας από τους παράγοντες που οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα, ήταν η υιοθέτηση ελαστικού πέλματος με υψηλή απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου, που επιτεύχθηκε με την τεχνολογία "Nano Balance", μιας μοναδικής τεχνολογίας σχεδιασμού υλικού που εφαρμόζει η Toyo Tires στα συμβατικά ελαστικά χαμηλής κατανάλωσης καυσίμων. Ο θόρυβος κύλισης έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με τα προηγούμενα πρωτότυπα, καθώς το επίπεδο του θορύβου είναι παρόμοιο με τα σημερινά ελαστικά πεπιεσμένου αέρα.
*Συμβατικά ελαστικά Toyo Tires, Toyo Teo Plus: διαστάσεις ελαστικού 155/65R13, ζάντα: 13×4.5-J, πίεση αέρα: 200/220 kPa
*Ελαστικό Χωρίς Αέρα: εξωτερική διάμετρος 540 χιλιοστών· πλάτος 140 χιλιοστών· η ζάντα ισοδυναμεί με 14 ίντσες
* Η αξιολόγηση έγινε στις εγκαταστάσεις της Toyo Tire (Tsuno-cho, Koyu-gun, Νομός Miyazaki )
■ Απόδοση σε Πραγματικά Αυτοκίνητα
■ Μελλοντικές Προοπτικές
Λαμβάνοντας υπόψη ότι σύντομα αυτό το ελαστικό θα φτάσει στο σημείο που θα μπορέσει να φορεθεί σε πραγματικά αυτοκίνητα και ότι ήδη τού έχει αποδοθεί ένα όνομα, η Toyo Tires εξετάζει την μετατόπιση από το εργαστήριο στην αγορά, αποδίδοντας διάφορα χρώματα στις ακτίνες.
Ενόψει μιας κοινωνίας στην οποία η φουτουριστική κινητικότητα με αυτοκίνητα όπως τα "κόμπακτ" και τα ηλεκτρονικά, αρχίζει να διαμορφώνει ένα μέρος της αγοράς, αναμένεται η αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα που δεν απαιτούν συντήρηση. Επιπλέον, καθώς θεωρείται ότι τα οχήματα μεταφοράς που δεν διατρέχουν τον κίνδυνο του σκασμένου ελαστικού θα είναι πιο αποτελεσματικά από άποψη ασφάλειας, τα ελαστικά χωρίς αέρα που δεν απαιτούν πλήρωση με αέρα, παρουσιάζουν μεγάλες προοπτικές.
Παρόλο που εκκρεμούν ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν πριν το στάδιο της πρακτικής εφαρμογής, η Toyo Tires συνεχίζει να συγκεντρώνει γνώσεις από πολλαπλούς τομείς, μέσα από την δημοσιοποίηση των νέων επιπέδων τεχνολογίας και την προηγμένη έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη, με σκοπό να ανταποκριθεί στις νέες προοπτικές που παρουσιάζονται στον χώρο των αυτοκινήτων.
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10
Διακυβεύεται η νίκη στην κατηγορία NLS 2024
Ο τίτλος του SP10 μπορεί να καθοριστεί αυτό το Σ/Κ
Νίκη στο Ράλι Μαρόκου
Νίκες στην κατηγορία Stock και Open Auto Class
Ελαστικά Proxes εργοστασιακός εξοπλισμός στο Mazda CX-80
Ελαστικά Proxes Sport στο νέο SUV