Νέα
Επιτυχία για την Open Country στο Ράλι Ντακάρ
24 Ιανουαρίου 2024
Η ομάδα Land Cruiser Toyota Auto Body κερδίζει την κατηγορία παραγωγής
Το Land Cruiser 300 GR Sport, εφοδιασμένο με ελαστικά Open Country M/TR και οδηγούμενο από την ομάδα Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC) κέρδισε την κατηγορία παραγωγής του Ράλι Ντακάρ 2024.
(Ο Miura και ο Barbel παραλαμβάνουν τα τρόπαιά τους)
Η Toyo Τire υποστηρίζει τη συμμετοχή της TLC στο Ντακάρ από το 2021 και πέρυσι. Τα δύο μέρη ανανέωσαν τη συνεργασία τους, συνεχίζοντας την υποστήριξη για τη συμμετοχή της TLC στο ράλι. Αξιοποιώντας την τεχνολογία εκτός δρόμου ράλι και την εμπειρία που καλλιεργήθηκε με την TLC, η Toyo Τire παρήγαγε ελαστικά για δύο αυτοκίνητα Land Cruiser 300 GR Sport. Τα αυτοκίνητα εξοπλίστηκαν με Open Country M/TR στις προδιαγραφές του Ράλι Ντακάρ 2024. Η Toyo Tire ανέπτυξε και προμήθευσε αυτό το προϊόν νέων προδιαγραφών, το οποίο βελτιώνει τις επιδόσεις λειτουργίας σε δύσβατους δρόμους, όπως βραχώδεις περιοχές και ερήμους, ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά για το 50% του συνολικού βάρους για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Το Ράλι Ντακάρ 2024 ξεκίνησε από την Αλ Ουλά στη βορειοδυτική Σαουδική Αραβία και κατευθύνθηκε στον στόχο στο Γιανμπού στη δυτική ακτή μέσω 12 ειδικών διαδρομών. Η ομάδα ολοκλήρωσε μια συνολική διανυθείσα απόσταση περίπου 8.000 χιλιομέτρων, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων διασύνδεσης. Η διαδρομή περιελάμβανε πολλαπλά στάδια μέσα από αμμόλοφους με απότομες κλίσεις, καταπονούντας τόσο το όχημα όσο και τα ελαστικά. Οι υψηλές επιδόσεις των ελαστικών Open Country σε δύσβατους δρόμους υποστήριξαν την οδήγηση, με τα δύο οχήματα της TLC να ολοκληρώνουν με επιτυχία τον αγώνα. Το αυτοκίνητο του Akira Miura και του συνοδηγού Mayeul Barbet κατέλαβε την πρώτη θέση, με το αυτοκίνητο των Ronald Basso & Jean Michel Polato να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση. Με αυτή τη νίκη, η TLC πέτυχε την 11η συνεχόμενη νίκη της στην κατηγορία.
Ο διευθυντής της TLC, Yuji Kakutani, δήλωσε: «Προκειμένου να ολοκληρώσουμε τον αγώνα, καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο δύσκολος κάθε χρόνο, χρειαζόμαστε ελαστικά που μπορούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιδόσεις του οχήματος. Όλοι στην ομάδα, συμπεριλαμβανομένων των μηχανικών της Toyo Tire, νιωθουμε πραγματικά χαρούμενοι που μπορέσαμε να συνεργαστούμε για να πετύχουμε την 11η συνεχόμενη νίκη μας στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής». Επιπλέον, ο οδηγός Akira Miura, ο οποίος κέρδισε την κατηγορία, δήλωσε: «Το Ράλλυ Ντακάρ 2024 ήταν η πιο δύσκολη διαδρομή που έχω διανύσει ποτέ σε διαγωνισμό. Μεταξύ αυτών, το Open Country M/TR ήταν ένα εξαιρετικό ελαστικό χάρη στην υψηλή ανθεκτικότητα και τις επιδόσεις λειτουργίας του. Μας υποστήριξε και έδωσε αυτοπεποίθηση στους οδηγούς», είπε αναπολώντας το ράλι.
Συνεχίζοντας, είπε, «Η Toyo Tire χρησιμοποιεί την εμπειρία από τη συμμετοχή της σε αγώνες εκτός δρόμου, σε σκληρά περιβάλλοντα για να βελτιώσει την απόδοση των ελαστικών για φορτηγά pickup και SUV. Επιπλέον, προκειμένου να συμβάλουμε στην υλοποίηση μιας κοινωνίας κινητικότητας νέας γενιάς, θα προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε προϊόντα και υλικά, να ενισχύσουμε την τεχνολογία, να δημιουργήσουμε τεχνολογία ανακύκλωσης προϊόντων και πρώτων υλών και να αναπτύξουμε εναλλακτικά υλικά για περιβαλλοντικά επικίνδυνες ουσίες».
Διαδοχικά πρωταθλήματα SCORE Trophy Truck
Ο Alan Ampudia παίρνει τον τίτλο του 2024
Τερματισμός στο βάθρο για το πρωτάθλημα NLS
Νικητές του NLS 2024 παίρνουν τη 2η θέση
Νίκη στην κατηγορία Legends στο Baja1000 2024
3ος ο 71χρονος Gustavo Vildosola Sr
Διαγωνισμός ελαστικών Open Country Baja 1000
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ερήμου SCORE
Παγκόσμιες πρεμιέρες στο Σαλόνι SEMA 2024
Παρουσίαση 26 πρωτότυπων οχημάτων στο Treadpass
Καθορίστηκε νωρίς το πρωτάθλημα SP10 στο NLS 2024
Αποφασίστηκε το πρωτάθλημα στην κατηγορία SP10
Διακυβεύεται η νίκη στην κατηγορία NLS 2024
Ο τίτλος του SP10 μπορεί να καθοριστεί αυτό το Σ/Κ
Νίκη στο Ράλι Μαρόκου
Νίκες στην κατηγορία Stock και Open Auto Class
Ελαστικά Proxes εργοστασιακός εξοπλισμός στο Mazda CX-80
Ελαστικά Proxes Sport στο νέο SUV