Αναζήτηση
Εργαλείο εύρεσης ελαστικού Dealer Finder

Νέα

Νίκη στην Κατηγορία Παραγωγής στο Ράλι Ντακάρ 2025

21 Ιανουαρίου 2025

Η Toyo Tire υποστήριξε την ομάδα Team Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC), η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία οχημάτων παραγωγής στο Ράλι Ντακάρ 2025. Η ομάδα TLC, που ανήκει στην Toyota Auto Body Co., Ltd., πέτυχε τη 12η συνεχόμενη νίκη της στην κατηγορία παραγωγής.

Η ομάδα συμμετείχε στο Ράλι Ντακάρ 2025, που πραγματοποιήθηκε στη Σαουδική Αραβία από τις 3 έως τις 17 Ιανουαρίου, με ένα Toyota Land Cruiser GR300 SPORT εξοπλισμένο με ελαστικά Toyo Tire Open Country M/TR. Τα ελαστικά Open Country, που ανήκουν στην οικογένεια ελαστικών SUV και pickup, κατασκευάστηκαν χρησιμοποιώντας βιώσιμα υλικά.

Land Cruiser 300 GR SPORT του Miura

12 συνεχόμενες νίκες για την TLC

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και την εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέσα από αγώνες ράλι εκτός δρόμου, η Toyo Tire ανέπτυξε και προμήθευσε τα Open Country M/TR (Dakar Rally 2025 spec) για τα δύο αγωνιστικά οχήματα Land Cruiser 300 GR SPORT της ομάδας. Αυτό το ελαστικό βελτιώνει την οδηγική απόδοση σε δύσκολες επιφάνειες, όπως βραχώδεις περιοχές και ερήμους, ενώ παράλληλα χρησιμοποιεί 55% βιώσιμα υλικά στο συνολικό του βάρος, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η διαδρομή του Ράλι Ντακάρ 2025 ξεκίνησε από την Bisha, στη νοτιοδυτική Σαουδική Αραβία, και ολοκληρώθηκε στην Shubaytah, στα ανατολικά. Ο αγώνας περιλάμβανε 12 ειδικές διαδρομές, με τμήματα σύνδεσης που τις ενώναν. Οι συμμετέχοντες διήνυσαν συνολική απόσταση περίπου 7.400 χλμ, που περιλάμβανε απότομες αμμοθίνες, δοκιμάζοντας στο έπακρο τόσο τα οχήματα όσο και τα ελαστικά τους. Ωστόσο, τα ελαστικά Open Country M/TR εξασφάλισαν εξαιρετική απόδοση εκτός δρόμου, επιτρέποντας και στα δύο οχήματα της TLC να ολοκληρώσουν τη διαδρομή.

Ο Akira Miura, μαζί με τον συνοδηγό του Jean Michel Polata, κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία παραγωγής, εξασφαλίζοντας τη 12η συνεχόμενη νίκη για την TLC. Οι συναθλητές του, Ronald Basso και Jean Pierre Garcin, ολοκλήρωσαν επίσης τη δύσκολη διαδρομή, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

■ Δήλωση του Akira Miura
- «Αυτός ο αγώνας θεωρήθηκε ο δυσκολότερος στην ιστορία και τελικά αποδείχθηκε τόσο δύσκολος όσο φημολογούνταν. Υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκα ότι ίσως ήταν αδύνατο να τερματίσω με ένα όχημα παραγωγής, αλλά τα ελαστικά Open Country πάντα προωθούσαν το αυτοκίνητο δυναμικά. Αυτό το ελαστικό δεν προσφέρει μόνο απόδοση, αλλά επίσης ενοποιεί το αυτοκίνητο και τις ανθρώπινες αισθήσεις, δίνοντάς μου τη δύναμη να πιστέψω στο Land Cruiser και να συνεχίσω να παλεύω μέχρι τον τερματισμό. Είμαι ευγνώμων για την υποστήριξη των οπαδών της Open Country και όλων όσοι συμμετέχουν στην παραγωγή των ελαστικών».

■ Δήλωση του Yuji Kakutani (Διευθυντής TLC)
- «Ο φετινός αγώνας ήταν επίσης εξαιρετικά δύσκολος. Στο πρώτο μισό, αντιμετωπίσαμε διαδρομές με βράχους μεγέθους μυλόπετρας και αιχμηρές πέτρες κρυμμένες κάτω από την άμμο, ενώ στο δεύτερο μισό, έπρεπε να ξεπεράσουμε μία από τις μεγαλύτερες αμμοθίνες του κόσμου, με πλάτος 15 χλμ. Πιστεύω ότι καταφέραμε να ξεπεράσουμε αυτές τις αντίξοες συνθήκες χάρη στη ψυχραιμία του πληρώματος και την ισχυρή υποστήριξη των ελαστικών Open Country. Ως αποτέλεσμα, πετύχαμε ένα 1-2 στην κατηγορία παραγωγής και τη 12η συνεχόμενη νίκη μας. Όλα αυτά οφείλονται στη συνολική δύναμη της ομάδας και την υποστήριξη όλων. Σας ευχαριστούμε πολύ».

Η Toyo Tire βελτιώνει τις επιδόσεις των ελαστικών SUV αξιοποιώντας την εμπειρία που αποκτά μέσα από αγώνες εκτός δρόμου σε ακραίες συνθήκες. Παράλληλα, για να συμβάλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας κινητικότητας επόμενης γενιάς, η Toyo Tire εργάζεται στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και υλικών, ενίσχυση τεχνολογιών, δημιουργία τεχνικών ανακύκλωσης και αντικατάσταση περιβαλλοντικά επιβλαβών ουσιών.

■OPEN COUNTRY M/TR (Προδιαγραφή Ράλι Ντακάρ 2025)

Αυτό το προϊόν είναι μια βελτιωμένη έκδοση του Open Country M/TR, προσαρμοσμένη για το Land Cruiser 300 GR SPORT, το όχημα που χρησιμοποιεί η TLC στο Ράλι Ντακάρ. Βελτιώνει την οδική συμπεριφορά, την αντοχή στη φθορά και τη διάρκεια ζωής σε σκληρές επιφάνειες, όπως βραχώδεις περιοχές και ερήμους.

Επιπλέον, το 55% του συνολικού βάρους του ελαστικού αποτελείται από βιώσιμα υλικά.

Όπως και τα συμβατικά προϊόντα, το ελαστικό χρησιμοποιεί καουτσούκ βουταδιενίου και στυρενίου-βουταδιενίου από βιομάζα *1, πυρίτιο από τέφρα φλοιού ρυζιού,φυτικά έλαια, βιολογικά πολυεστερικές ίνες, και ανακυκλωμένο ατσάλινο σύρμα σφαιρών. Επιπλέον, η ειδική έκδοση για το Ράλι Ντακάρ 2025 χρησιμοποιεί ανακυκλωμένη αιθάλη άνθρακα από απορριφθέντα ελαστικά, καθώς και αιθάλη άνθρακα που παράγεται μέσω πυρόλυσης ελαίων.
*1: Προερχόμενο από ανανεώσιμα υλικά, όπως φυτά

Τελευταία Νέα